2011. augusztus 16., kedd

20, ok amiért érdemes elkezdeni...

Most csak egy gyors posztra van időm, ezért szedtem össze az első 20 okot, amiért érdemes diétába kezdened, ezzel is lelkesítve benneteket. Bizonyos időközönként lesz 1-1 ilyen poszt, hogy akármikor kapcsolódsz be a blogba, mindig találkozz velük. Lelkesítésre fel!







  1. Befejezheted végre a magad összehasonlítgatását a soványabb lányokkal.
  2. Beleférsz abba a ruhába, amire mindig is vágytál.
  3. Kényelmesen és magabiztosan fogod érezni magad a következő nyáron a bikinidben.
  4. Meg tudod mutatni az új, magabiztos és gyönyörű éned mindazoknak, akik nem hitték, hogy meg tudod csinálni.
  5. A skinny-farmer csodásan fog festeni a vékony és gyönyörű lábaidon.
  6. A ruhavásárlás nem lesz többé stresszes és/vagy lehangoló, mert mindenben gyönyörűen festesz.
  7. Azt vehetsz fel, amit csak akarsz, azért, mert jól nézel ki benne, és nem azért mert slankít.
  8. A lányok olyan irigységgel bámulnak rád, ahogy te bámultál más lányokat régen.
  9. „Te fogytál?”
  10. Végigmenni a folyosón a suliban/munkahelyen, és hallani, hogy összesúgnak mögötted.
  11. A világon az összes energia benned gyűlik majd, úgy érzed.
  12. A két combod között születő távolság miatt, amire mindig is vágytál.
  13. Nem fogsz megfulladni 1km futás után
  14. Csupán a tény miatt, hogy elérheted az álomsúlyod.
  15. A szépen kitüremkedő kulccsont miatt.
  16. Hogy egészséges légy.
  17. Hogy magabiztosan és szexin nézz ki a szűk cuccokban is.
  18. Hogy megkérdezhesd a boltban: Van ebből kisebb is?
  19. Belenézz a tükörbe, és azt lásd, akit mindig is látni akartál.
  20. Ha végigmész a strandon fürdőruhában, büszkén tehesd. 


2 megjegyzés:

  1. Vááá, de jók ezek a pontok... :)) Most én is diétázom, meg elkezdtem mozogni is rendszeresen, ha elakadok, majd csak benézek hozzád! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon drukkolok neked, én is elkezdtem, úgyhogy lélekben veled vagyok, és bármikor várlak szeretettel :)

    VálaszTörlés